Broken Bells - The High Road

Ja det var ett tag sedan jag var här inne på bloggen och postade grejer. Men nu är jag igång igen. Efter en otroligt skön playlist postad på communityt FMSweden så hittade jag bandet Broken Bells. Har endast lyssnat igenom plattan en gång och låten som fastnade mest var The High Road som är det första tracket på skivan Broken Bells.

För övrigt så är det dags att börja posta fler låtar och dylikt nu, samtidigt som ni läsare får göra mig aningen mer aktiv och motiverad genom högt läsarantal och gärna lite flera kommentarer. Men så länge; Här kommer länkar till låten The High Road. 

Broken Bells - The High Road - http://open.spotify.com/track/1JyDbJFQ5RXTWyM2X3TKyN


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen gullis rå, jag kan kommentera!

2010-03-31 @ 01:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0